ثبات قیمت آجر و محصولات فولادی
قرار است وزارت صنایع و معادن برای تنظیم بازار میل گرد ، امسال سود بازرگانی را کاهش دهد

یزدفردا "رئیس ستاد هدفمندکردن یارانه ها در وزارت بازرگانی گفت: قیمت آجر و محصولات فولادی افزایش نیافته است و هیچ واحد صنفی مجاز به افزایش قیمت نیست.

به گزارش یزدفردا  به نقل از واحدمرکزی خبر،فتح الله افزود: اصلاح قیمت آجر و محصولات فولادی متناسب با تغییرات نرخ گاز متعاقبا از طریق سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام می شود.

وی گفت: دولت برای گاز سوز کردن واحدهای تولید آجر که با نفت کوره کار می کنند تسیهلاتی از جمله وام های100 تا500 میلیون ریالی می دهد.رئیس ستاد هدفمند کردن یارانه ها در وزارت بازرگانی افزود: واحدهای تولید محصولات فولادی نیز مکلف شده اند همه کالاهای خودرا را از طریق بورس عرضه کنند تا بازار شفاف و رقابتی باشد .فتح الله گفت: اگر واحد تولید فولادی محصولات خود را از طریق بورس عرضه نکند ، مشمول مقررات تعزیراتی می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر آجر و محصولات فولادی افزایش هم افزایش یابد متاثر از قیمت های جهانی است افزود: قرار است وزارت صنایع و معادن برای تنظیم بازار میل گرد ، امسال سود بازرگانی را کاهش دهد .فتح الله از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش بی رویه قیمت ، مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا